Inflyttningspartaj

Gårdagen var i stort sett lugn hela dagen. På kvällen for jag på inflyttningspartaj bara några hus ifrån oss å där blev jag kvar till sena natten! Visa av folket åkte på krogen men jag beslöt mig att det inte var värt att betala över 300 för taxi resa hem på egen hand så jag promenerade hem istället :) Lite pipiajaj i huvudet imorse men nu mår man bra igen! Det är tur att man inte blivit välsignad men världens bakis varje gång man far ut ;) Haha!

Idag blir det å bara slappa framför tvn & senare ska vi hämta lite burgers . . can´t wait magen kurrar redan.
Trots att man är lite hängig idag så blir man piggare av det fina vädret . . solen ger mig massor med energi!

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0