Inte mkt tid över

Planerar varje dag att jag ska blogga mig en kort stund när lillen sover men hittar alltid en massa annat att göra. Tex städa, gå ut med hundarna, jaa sånt som måste göras dagligen! Nu är Benjamin nere med pappa men det låter som att det är dags för mig att kila ner strax . . Han har nämligen bestämt att varje kväll ska han vara fastklistrad i mitt bröst i flera tim . . tokunge! :) Nåväl imorgon ska vi åka till luleå och hälsa på hos Hanna gumman och hennes sambo . . ska bli kul första gången vi hälsar på där så & på tiden är det ju! ;) Nåväl ska ta och avsluta här nu & ta en snabb dusch . .

På tal om annat så har familjens gammelkatt dött. Nån jäkla idiot körde på henne och stannade inte ens bilen utan körde bara iväg! Hon blev 10 år & hade säkert levt många år till om det inte vore för idioten! Hon var en klok katt, mamma till två kullar & en riktigt mus jägare :) RIP!




Kommentarer
Postat av: Josse

Är ni hemma imorgon? Tänkte fara på ikea då, så isf om vi kan komma förbi en sväng på em innan vi far hem. Bara en kortis för att säga hej och se varandras bebbar :) Kramar

2009-09-26 @ 10:52:17
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Vi tänkte åka till happis så vi är där kl 10, då ska vi på ikea och barnens hus. Sen till torneå på gallerian så lär ju ta ett par timmar. Kanske att vi kommer förbi er kring 15-16? Men vi kan ju höras under dagen, vi har ju varandras nummer :) Kram!

2009-09-26 @ 22:26:10
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0