Benjamin 2 veckor!

GodMorgon/GodDag! :)
Eftersom J jobbat natt så har jag & Benjamin varit ensamma natten och det gick hur bra som helst. Förutom för mig som låg och frossade ena minuten och sen svettades nästa. På morgonen tog jag tempen och den visade feber! :( Inge kul alls men förhoppningsvis går det över fort . . .
Idag fyller Benjamin 2 veckor :) ojoj va tiden går fort och man märker för varje dag hur han utvecklas. Idag log han mot mig under en lång tid & med ögonen öppna också, annars har det bara hänt då han sovit, jag blev helt  varm inombords, åh vad jag älskar han! I sömnen kan han skratta till ibland också! :) Det låter så roligt. Han har börjat försöka vända på sig också, trodde inte att det skulle hända ännu men det är väl olika för alla bebisar. När han ligger och sover så gör han dom mest gulligaste små ljuden & sällan sover han helt tyst :)

Idag har vi det regnigt & molnigt ute och eftersom jag är sjuk så blir det inge vagn promenad idag. Igår gick jag hem till mina föräldrar och tillbaka, det var verkligen skönt att få röra på sig. Idag känns det faktiskt i kroppen eller så är det febern som gjort mig mör & öm . . .  Nåväl mina planer på att springa in på gallerian & kolla efter lite koftor o sånt gick i stöpet så ska kika på nätet istället. Skulle vart roligare att testa först innan man köper . . hoppas på att bli frisk till imorgon så kanske jag kan fara då istället!

Nåväl ni får ha en så bra onsdag trots det dåliga vädret!
Kram Carita


Kommentarer
Postat av: Josse

Hejhej! Hur går det? Hur känns det? Vi måste träffas snart när det passar för oss båda :) Kramar

2009-09-18 @ 14:57:14
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0