Ta tag i kragen

. . . Och sätta mig här lite oftare än vad jag gör! Har ju faktiskt en kort tid över när gossen sover men har varit jäkligt lat för att vara helt ärlig! ;) Nåväl Benjamins första restaurang besök gick ju helt galant men dock gick våran plan med att han skulle sove igenom besöket rakt i stöppet. Tycker dom kan sänka volymen lite på alla tv apparater när dom byter över från sport till musik, väldigt dåligt! Näe kanske inte ett ställe man vanligtvis tar med en baby på men det är ju faktsikt en restaurang och kring 19-20 tiden på kvällen är det inte disco dags . . . bara min åsikt! Nåväl maten var riktigt god men dyyyr men det ar väl värt det! :) Blev ingen kvällens, blev lite brådis och så kom vi hem ganska sent då vi åkte till vänner efteråt så hann inte då heller . . så med andra ord blir det ingen "kvällens" ;) Igår hade vi en hemma dag förutom mathandlandet på maxi. Riktigt skönt fakstikt att bara slappa, titta tv& umgås med gossen. J åkte till far sin o mura skorsten så vi var ensamma hela dagen. Idag ska vi besöka vänner lite senare på dagen o så blir det väl lite av en hemma dag igen!

Igårkväll efter badet tog jag bilder på gossen som var så glad... dock ser han lite halvcrazy ut när blixten blixtrade . . skrattade så mkt igår att tårarna föll & gossen han bara skrattade med han också . . :)







Kolla in frillan också! :) Såå sööt min älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha så jääädrans söt han är alltså , lillan dära :) hihi. Pusss

2009-10-18 @ 14:03:30
Postat av: Sandra

Ja jag njuter till 1000 men längtar ändå efter att få njuta av detsamma som du gör nu :) Kan ju inte tänka mig att du kan göra ngt annat än att njuta av den lilla sötnosen med sin galna tuppkam :) Kram

2009-10-21 @ 14:45:39
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0