Skrik kalas

Igår hade vi vårat första riktiga skrik kalas med gossen. Stackarn hade lite pipi ajaj i magen men efter lite käk & pruttar & bajs blev det bättre! :) Idag mår han bra igen som tur är! Gossen ligger och sover just nu & har sovit i många många tim redan, så jag passar på att blogga ch kika efter en ny mobil. Min håller på att kolavippen snart så . . . nåväl i dag har vi varit en sväng hos mina föräldrar på kaffe o så har vi haft besök av Hanna gumman o hennes käresta :) Resten av dagen och kvällen ska vi bara vara. Ska åka en snabbis in till stan o handla lite gotta. Godistanden värker;)

Ni får ha en så trevlig söndag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Josse

Stackars liten, bra att det gick över! Hur är allt med dig? :) Kramar

2009-10-12 @ 19:52:11
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0