It´s friday :)

Äntligen helg!
Även om jag är mammaledig och hemma varenda dag så är helgen lite speciell ändå. Ja så känns det just nu ialf .  Brukar annars tycka att dagarna är samman smälta ;) Nåväl idag har vi stigit upp 07.30 & Benjamin har hunnit gyma lite och så har vi pratat & skrattat! Just nu ligger han o sover i babysittern här brevid mig medans jag bloggar. Idag har vi inte desstomer planer utan ska bara en sväng till mina föräldrar som bor här jätte nära oss & så ska vi ta en dagens promenad och bara mysa resten av dagen! Låter som en super bra plan. Har flängt på stan nu i flera dagar o nu känner jag bara att jag vill ta det lugnt . . . Igår var vi och hälsade på hos Benjamins 3 kusiner & dom två minsta var så fascinerade av han och ville klappa & känna på hans goa kinder hela tiden! :)

Igår beställde jag mig ett par vinterskor . . Ett par uggs kopior från skopunkten på nätet eftersom dom hade ännu i min storlek. Blev ett par svarta fina som får värma mina fötter :)




Nu ska jag kika efter lite pyjamas, sockor o sånt på H&M!
Hoppas ni får en toppen fredag! :)
Kram Carita


Kommentarer
Postat av: Josse

Vi kommer packa endel och har det väldigt stökigt hemma nu i helgen, men nog är det bara komma förbi ändå om du har möjlighet.. vill träffa er! Du får ha överseende i flyttkaoset ;D Kramar

2009-10-03 @ 08:41:37
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Jo det går bra, bara att höra av dig :) hehe ja du får försöka hitta hit hela vägen.. det är inte så svårt :) Ha en skön kväll, kramar

2009-10-03 @ 20:33:03
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0