H&M spring 2010

Gokväll alla!
Idag har vi haft en tidig morgon. Sotaren skulle komma klockan 09.00 så det var bara att stiga upp i tid för att hinna kyla av kaminen å städa igenom den . . Eller det var älskling som gjorde det men jag fick vara den mänskliga väckarklockan! :) Sen har vi varit på lång promenad, jag & Benjamin å vovvarna. När jag kom på gården kom jag på att jag har sånadär hjulskydd som man lägger på hjulen så det inte kommer in sand å sånt så när jag skulle lägga dom så vet ni vad jag hittade ? Jo ett regnskydd till vagnen :) Varför hade jag inte tittat där tidigare för vet jag inte varför. Antog bara att vi inte hade ett men det har vi ialf så nu slipper vi köpa det! Sen har jag renbäddat sängen, tvättat sängkläder å kokat bröstpumpen o nappflaskor. Senare på dagen kom Sofia på kaffe besök & tittade på huset! Snackade om helgens planer och om allt möjligt :) Är så peppad för helgen planer & det ska bli så kul att klä ut sig . . var ju ett tag sen sist. Håller tummar å tår på att min " kostym " hinner komma till på fredag bara! Ska komma på en backup plan ifall att det inte hinner . . .

Som ni ser på rubriken så damp vårens H&M katalog i postlådan igår . . redan? tänkte jag! Hittade lite bastoppar och en cardigan i en fin grön färg . . Är ganska säker på att den ska jag ha! ;) Nåväl will se.

Så har denna dag också gått i rasande fart som alla andra. Börjar fundera på att jag borde ta tag i dop planerna snart om jag ska ha den före jul . . Är så otroligt seg på det just nu men ska ta tag i det senast nästa vecka! :)

Nåväl nu ska jag kika runt på nätet innan det är dags att mata gossen!
Hoppas ni haft en trevlig onsdag! Kram Carita



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0