Halloween kostym

Jeej min halloween kostym har kommit och imorgon ska den hämtas ut! :) Måste även åka förbi & hitta resten av accesoarerna till den. . .  men vad jag ska klä ut mig till avslöjar jag först på lördag! ;) Åhh ska bli så kul!

Nåväl nog om det . . vad har hänt idag då? Jo har tillbringat min dag hemma hos mina föräldrar med Benjamin. Har hållt syster sällskap och hjälpt till med vovvarna hära. Åker hem på nån timme & då ska vi äta buffalo wings i en riktigt god BBQ sås :) och sen ska gossen få ligga nakenfis och lufta rumpan som blivit ganska röd ( men dock blivit mkt bättre redan ) innan det är dags för pyjamas, mat och sova! Imorgon är det fredag & då har jag klipptid och tror ni jag ännu har kommit på hur jag vill ha det klippt? Näee men ska försöka titta runt på nätet ikväll så förhoppningsvis vet jag till imorgon! :)

Nu ska jag gå och se vad syster och gossen gör . .

Kram Carita


Kommentarer
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Tack det har vi =)

Hoppas du också haft de.. Kram

2009-10-29 @ 19:33:08
URL: http://marleneoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0