Godmorgon tidag med lite snö på marken

GodMorgon alla morgonpigga!
Sovit gott? Det har vi i alla fall gjort. Har varit lite dåligt på bloggfronten dom senatse dagarna men kan ju sumera vad vi gjort lite kort. På söndag åkt vi till kalix och hälsade på hos Josefin & lilla Frida. Fikade underbart god fika, snackade & ammade, tror jag ammade typ 4 ggr eller nå sånt under mina tre timmar där ;) haha Hade jätte trevligt & lilla Frida är söt som socker! :) Det måste vi göra om snart. Benjamin fick även en present från Frida, en body & riktigt tuffa byxor. Bild kommer inom kort!:) Väl hemma så hann jag inte göra mkt mer än att försöka trösta Benjamin som hade lite ont i magen, märkte redan i kalix att han inte var sig själv rikitgt. Fick bra tips av josefin om hur man kan göra för att få ut pruttar o så ifall dom har magknip & det hjälpte faktiskt! Så tack för tipset :) Misstänker att det var chipsen som jag smaskade i mig i fredags men kan ju inte vara helt säker. Nu mår han bra igen som tur är, mitt lilla hjärta!

Igår var vi till socialen och skrev under massa papper så nu är det fixat. Måste bara skicka iväg ett papper ännu så är allt sånt klart! Var & storhandlade på ica maxi, Benjamin sov genom båda turerna gott :) Var förbi hos mina föräldrar en snabbis & sen så har vi bara varit på hemma fronten. Idag ska jag iväg till stan en sväng & lämna av ett paket till min äldsta brorson o så ska jag titta i affärer för tidsfördivets skull, ovanligt va? ;) haha På tal om paket så fyller min yngsta brorson snart 2 år & sitter och funderar vad vi ska köpa i present, har ni nå bra tips så hojta gärna till! :)Och ikväll blir det nog middag & filmkväll med vänner, förhoppningsvis! :) Föresten såg ni att det snöade igår, inte kommer jag ihåg att det kommit snö så tidigt förut? Det smälte ju bort såklart men ändå. Lite vit på marken idag ockå! :) Nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan hjärtat vaknar, jo han sover så gott ännu! :)

Hoppas ni får en bra tisdag mina vänner
Kram Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0