Snö på backen

Godmorgon på er! Gissa vad jag ser? Joo jag ser det snöa jag ser det snöar :) Haha Äntligen säger jag bara! Hoppas det bara håller nu också. Igår var jag och fikade på ikea med Sofia, gött gött var det. Tittade runt lite men hittade inget. Var en sväng på Barnens hus o tittade men köpte inget men väl inne på Rusta hittade jag något, en julgrans matta, en vit en med silver snöflingor på kanterna! Så nu har vi en sån också :)


Dagens planer är att åka till stan å handla mat, som vanligt så ekar det tomt i kylskåpet. Undrat flera ggr varför den inte kan påfyllas av sig självt ;) Ska passa på att köpa fingerfärg så vi kan göra avtryck på gossens hand & fot, både till hans babybok o han fotoalbum som jag ska börja med! Kom på nu imorse när jag låg i sänen att jag vill baka, lussebullar, knäck, sånadär goda dumlekakor kanske lite kanelbullar, ja vi får se men baka ska jag göra alla fall! :) På lördag får vi besök av Hanna darling å hennes lasse så då har jag ju något gott att bjuda på :) På tal om det så måste jag köpa ett kakfat, kunde ju ha köpt den på ikea igår men det är ju smart att vara efterklok!

Nåväl nu hör jag hur gossen börjar vakna så nu är det dags för mig att gå. Hoppas ni får en toppen torsdag med snö som vi! :) Kraam

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0