1 advent denna tidiga söndag

GodMorgon GodMorgon!
Idag är det första advent och vet ni vad? Jag har inte ens plockat fram adventljusstaken . . Har inte hittat den ännu, men ska söka fram den idag annars får vi köpa en ny! Ja gården var man i gång hela tiden. Städade lite på morgonen, klockan 15 åkte jag & syster o julhandlade medans J var på hockey. Hittade nästan allt så inte många kvar att köpa! :) Vi började vid gallerian, strosade runt i affärerna, bl a Ginatricot men kände att jag inte riktigt hade tid att kolla ordentligt så jag tar det en annan gång. Sen tittade jag runt på bebis kläder i storlek 68 åt gossen, köpte några i julklapp. Har ju rensat bort alla storlek 56 nu då dom faktiskt är för små! Sen promenerade vi därifrån till Barnens hus, där jag hittade massa kul & sen vidare till ikea där jag hittade lite fötter till vår tv bänk å lite nya kuddfodral. Vi tog även en fika på ikea och efter att gossen ätit så satt han i min famn och studerade julgranen som var bakom oss . . väldigt intressant var den med alla fina bollar & ljus :) Kommer nog at vara lika populärt hemma också! På kvällen fick vi besök av Hanna gumman & hennes lasse och deras lilla vovve bebis soya . . jätte söt liten hårboll som lekte massor med Bonus :) Daisy däremot var pms gumma idag & var bara arg!

Nåväl idag är ju söndag & dagens planer är att möblera om i vardagsrummet. Är så himla lite plats att röra sig på där så vi ska försöka göra det lite större :) Ska även försöka hinna framkalla dom där fotona som jag tänkt  nu i flera dagar/veckor o så ska jag försöka hinna se nyaste The hills avsnittet också :)


Trevlig 1 advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0