Sunny tuesday

God morgon alla glada . .
Har ni sovit gott? Det har jag gjort nu när jag kommit på att jag sover bäst näck utan tisha som trycker och skaver precis överallt. Trodde jag skulle bli tokig en kväll då allt var fel, till och med kuddarna var hårda och jävliga. Ska byta ut dom snart till fluffiga nya fräscha :) Idag ska jag fixa till på gården, ska eventuellt hämta lite blommor/buskar från brorsan och plantera på våran gård. Hur bra det kommer att gå tanke på mina icke gröna fingrar får man ju se ;=)
Nästa månad ska jag iväg och köpa blommor som ska planteras i krukor, på trappan och i hängamplar & även nånting till lusthuset och på trädgårdsbordet. Blir nog jätte fint :)
Nu ska jag byta om tänkte jag sen bege mig ut på gården & börja fixa . .

Hoppas ni får en toppenfin tisdag!



Kommentarer
Postat av: Josse

Hur blev du flyttad vid ul? Vi blev flyttade två dagar bakåt, hade först 31 juli som bf men nytt blev 2 aug.



Vad det verkar mysigt med hus och gård, jag har inte heller så gröna fingrar men det är ju bara sååå fint med blommar. Övning ger färdighet som det heter!

2009-05-26 @ 15:51:24
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0