Söndag & kallt

Hejsan . . .
Söndag idag och jag har sovit riktigt skönt i natt. Men det börjar bli aningen för varmt i sovrummet ( som det alltid blir till sommaren )så det är dags att plocka upp våran golvfläkt. Solet tittar fram just och just men det är inte varmt ute. Börjar bli smått frustrerad på att det minsann aldrig är V A R M T ! Skulle passa bra att ta en utlandssemester nu och sen komma hem när sommaren börjat på riktigt ;)
Nåväl dagens stora planer är att fortsätta fixa gården & denna gång ska jag ha handskar på mig så inte blåsorna blir större! :P Tittade just på almanackan och insåg att det idag 3 maj är två år sedan vi gjorde våran Road trip i USA . Herreminge vad tiden rinner iväg! Det var då en once in a life time resa, helt underbart!

Trevlig & förhoppningsvis solig och varm söndag önskar jag er alla . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0