Regnig onsdag

Igår var det så fint ute och idag precis tvärtom, regnet bara öser ner mer eller mindre! Har varit ganska dålig på att skriva den senaste tiden men det finns så mkt annat som också ska hinnas göras och ärligt hur kul är det att sitta framför datorn när man kan sitta ute i solen? ;) Igår fick jag ialf rensat lite ute på gården, men jisses vad tungt det är att slita bort rötter som rotat fast sig långt ner . . Puh! Har sån träningsvärk i rumpan av alla ställen, måste ha suttit konstigt eller spänt mig där omedvetet & så bara lite värk i armarna. Nåväl i veckan har vi två möten vi ska på, ett som är på försökringskassan idag & ett imorgon som är på gamla BB i kalix där vi ska få information om smärtlindring vid förlossning. Båda är anordnade av föräldra gruppen som vi går på just nu. Tycker det är jätte bra att första gångs föräldrar får ta del utav sånthär då alla  faktiskt inte vet allt som är bra att veta inför bebisens ankomst!

Hoppas ni får en trevlig och regnfri onsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej :) Ja jag längtar tills vi har hus, visst är det bekvämt med lägenhet på många sätt men man vill ändå ha något eget som man kan pyssla och fixa med. Men det dröjer förhoppningsvist inte alltför länge innan vi har hus också :)



Ha en trevlig onsdag du med, regnfri tror jag inte den blir. Men vänta bara tills helgen! :) Kram

2009-05-27 @ 09:48:29
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0