Nu kom regnet

God morgon! Har ni sovit gott? Själv har jag sovit hyffsat, har bara haft jäkelst ont i halsen bara. Vaknade redan just efter sju och tittade ut & ser att det är mulet och regn :( När jag skulle gå ut med vovvarna så gav Bonus mig en blick att " Näe ska du dra ut mig i detta kalla regniga väder, hade hellre stannat kvar i sängen" ;=) ! Sitter och funderar vad jag ska pyssla med idag, känns som att det blir en trist händelselös dag & det gillar jag inte. Vill ju helst ha nåt att göra hela tiden. Skulle sitta fint med ett jobb just nu :) Och ni som har ett jobb ska verkligen vara tacksamma för det. Hur jobbigt & trist det än må vara så får ni en inkomst och känna att ni gör något bra utav er dag. Nåväl det har slutat regna för just nu så kanske borde passa på att gå en promenad.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0