Godmorgon tisdag

Inatt har jag sovit riktigt gott och inte vaknat en endaste gång! Sömn var nog vad jag behövde efter gårdagens tidiga uppstigning ;) Imorse åkte älskling iväg och jobbar igen så jag blir ensammen i ca 2 dagar men det går ju fort och kanske får jag besök av lillasyster som håller mig sällskap. Dagens planer är plocka in tvätten som är ute på tork, ut och promenera med alla tre vovvar, kika efter nå jobb som jag har tappat lusten helt till men måste ju och så åker jag nog en sväng förbi mina föräldrar. Det var väl det, mina stora planer för dagen ;) haha
Idag är det lite kallare ute men solen lyser ändå, kan ju vara skönt med lite lite blåst när man går, blir annars så lätt svettigt! Nåväl ni får ha en så trevlig tisdag så hörs vi senare.


Kommentarer
Postat av: Josse

Okej då får du testa byta solkräm om det funkar, huden kan säkert bli extra känslig under graviditeten också. Det är ju mkt som händer :)



Tack för lyckoönskningarna till tentan, läste att du söker jobb.. hoppas du hittar dig något roligt ( inte så lätt i dessa tider tyvärr) Var har du jobbat tidigare? Eller gått skola kanske? Vet inte hur gammal du är men du ser rätt ung ut :)



Hihi våra bebisar gillar högra sidan av magen, men det är klart man har ju själv favoritställen och "ställningar" när man ska sova så bebben får väl också det ;D Kram

2009-05-19 @ 15:13:23
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0