En lite kall onsdag

God morgon alla!
Blev inget "hörs senare" igår . . hade en sån tråkig & tröttsam dag så hade egentligen inget att skriva heller.
Så kan det ju också bli ibland. Idag är det kallare ute och det kom även några droppar regn när jag körde syster till skolan. Men det gör inget för jag ska fixa inomhus idag tänkte jag, ni vet dammsuga & sånt. Sitter just nu och lyssnar på Veronicas Untouched på spotify och jag blir så glad i kroppen av den låten, känner mig bara för att ställa mig upp och dansa! ;=) Snart har även denna månad passerat förbi, redan den 20:e maj . . hujja va tiden springer iväg. Men det är helt ok för nästa månad ska jag och handla massa bebis grejer & börja fixa med babyhörnan och även åka och hälsa på Hanna gumman i älvsbyn! :=) Blir även ett år äldre igen nästa månad och då hade jag tänkt göra nå skoj, vad det blir har jag ingen aning ännu och så är det ju även midsommar nästa månad. Jag tycker om juni, massa skoj den månaden! :)



Jag & Hanna gumman på hennes 18 eller 19 års dag! :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej på det viset :) Jag har också jobbat inom äldreomsorgen (och är nästan lika gammal som dig, ett år äldre 22) innan jag började läsa till sjuksköterska+ att jag jobbade under sommarlovet förra året. Men denna sommar ska jag vara helt ledig, känns inte värt det att börja slita och jobba utan bättre att vila upp sig och fokusera på vad som komma skall :) Men det beror på på vad det är för jobb, men inom äldreomsorgen är det ju rätt tungt och slitigt!



Vad skulle du vilja jobba med sen? :)

2009-05-20 @ 10:14:14
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Men fyy Carita så jag ser ut , snälla ta bort den där bilden , hujjaa :/

2009-05-20 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0