Ellos fynd




♥ Tunika 65:-  ♥ Trekants bh 25:- st  ♥ Hipstertrosa 5-p 49,50:-  ♥ Blommig bikini 75:- ♥ Blå & svart klänning 99:- st 
♥ Rosa klänning 89:-

Det lönar sig att kika in på catalog mailoutlet ibland, man kan fynda fina grejer där. Bikinin som jag beställde från H&M har jag avbokat eftersom jag hittade denna fina blommiga i stället. Hipster trosorna kostar egentligen 99:- för ett 5-p men dom hade för halva priset i visa färger & jag har fått nå dille för korall så såklart blev det i den färgen! :) Valde gravid vänliga klänningar som jag även kan ha på mig även efteråt också. Längtar så till sommaren nu så jag får ha på mig allt fint. Köpte även något åt älskling men det får han se sen när det kommer! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0