Det är fredag igen!

Haft lite sovmorgon igen, lika bra och passa på medans man kan, eller hur? :)
Solen lyser sin frånvaro idag men trots det är det ganska varmt ute & hoppas ju naturligtvis att den ska kika fram mot dagen gång. Såg på min lilla babybubbla att det nu bara är 100 dagar kvar till bebisens ankomst, dom 100 lyckliga dagarna brukar man väl säga? Har jag läst nånstans i alla fall :) Det låter så långt borta när man säger hundra dagar men inte så långt borta när man säger ca 3 månader eller 15 veckor. . . Men sommaren är snart här och då kommer tiden att bara rusa fram, det är jag säker på så snart är vi framme! :)
Ska nog ta och byta om och sen ska vi börja bege oss till staden för storhandling av mat, igen. Frågar er samma sak som jag frågade älskling nån dag sen att "varför kan inte kylen fyllas på av sig själv", skulle vara mkt enklare så! :)

Trevlig fredag på er . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0