Den kom . .

Paketet alltså! :)
Tunikan var jätte fin, mer som en klänning på mig men det gör inget. Bh:na som jag beställde såg gigantiska ut och jag tänkte först att näe nu har jag gått och trott att jag fått större boobs än vad jag har ;) men när jag väl testade dom så satt dom skit bra och det bästa att dom inte trycker under på revbenen! Tummen upp.
Biknin orkade jag inte testa men den såg ut att passa och hipstersen jaa dom är nog säkert bra dom också. Med i paketet kom även en fin t-shirt & byxor åt älskling som han får se när han kommer hem. Beställde ju även tre klänningar till sommaren men dom får jag vänta på snällt i några veckor till.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0