Tillbaka

Puh nu är jag hemma igen eller har varit det sen just före tre men har lagat middag & fixat iväg lite mail så . .
Dagens möte gick bra tyckte jag även om jag var hiskelit nervös men det är ju bara att vänta och se, mer kan man ju inte göra! Ska en sväng till stan imorgon, ska på kommunen & göra en intresseanmälan till vikariepoolen. Hoppas nu att det går vägen & jag får lite timmar! :=)
Ska väl även springa in på arbetsförmedlingen & prata lite, för någonstans måste jag ju komma kan ju inte stampa på ett ställe. Ska även se ifall det finns nå kurser jag eventuellt skulle kunna gå på.
Ska även träffa Hanna gumman som kommer till stan, blir en date på gallerian ;) & Ska även hinna göra en smörgåstårta imorgon, tror nog jag gör den på morgonen & kanske fyllningen redan ikväll!
Mkt på schemat imorgon men det gör ingenting då jag annars inte har nåt på agendan, så det är bara kul :)

Va gör ni en dag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0