Frasvåfflor

Goddagens . .

Idag har det varit en såndär tråkig dag med inget speciellt på schemat.
Gjorde frasvåfflor för första gången på flera år & dom blev ju godkända men hade föredragit om dom varit lite frasigare!;)
Testar även mina mama byxor idag för första gången & dom är verkligen super sköna men tror nog att om jag blir mkt rundare om rumpan så får jag nog inte på dom nåmer så som tur är så är jag ju som störst under sommaren & då är ju leggins räddningen! :)
Misstänker att jag förfrusit mig igår när jag var och hämta brorsönerna från dagis. Det var ju värsta snöyran och det blåste så kallt & jag som bara hade jeans på mig & inge varmt under dom och nu får jag lida för det.
Jag får jätte lätt urinvägsinfektion & hade problem med det några år sedan men efter det så såg jag till att för det mesta klä mig så varmt jag bara kunde runt rumpan ialf.
Försöker drick massor & just nu sitter jag här med mitt andra glas citronvatten som förövrigt är riktigt gott, så jag kan ju inte klaga! Men lite jobbigt är det att springa på toa hela tiden.

Imorgon går mina auktioner på tradera så hoppas att folk nu budar :)
Har ett möte inbokat också efter lunch så håll tummarna för mig att det går bra! Blir ju alltid så nervös av sånt här . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0