TGIF

Eller jag vet inte riktigt om det känns som en fredag men skönt är det hursomhelst! Blev lite ändrade planer idag, sitter hund/hästvakt hela dagen/kvällen hos päronen i stället för städning av resten av huset. Men kanske städar lite grann ändå när jag åker hem en sväng på dagen! :) Rätt så lugnt här nu för tillfället, alla fem vovvar sover på men antar att det blir fullt bus sen när dom är pigga efter powernapen ;) Älskling han fixar till gården just nu, klipper gräset o sånt . . Blir säkert riktigt fint, allt ser så römpäti ut när gräset är långt & ogräs överallt. Från en sak till en annan så har mitt paket med mina sommar klänningar fortfarande inte skickats iväg. 10 Juni stod det & nu har jag minsann mailat dom att hur länge man egentligen ska behöva vänta. Tycker ellos har varit väldigt snabb med sina leveranser hittills men nu börjar jag bli smått arg. Nåväl imorgon ska vi göra hemgjord pizza är det tänkt & till efterätt tänkte jag testa göra en moussé av choklad  av nåt slag, kan nog bli rikitgt gott bara jag lyckas ;)

Ni får ha en så fin fredag så hörs vi lite senare . .



Kommentarer
Postat av: Josse

Hemmagjord pizza är så väldigt gott, jag äter faktiskt det hellre än pizzeriapizza för dom är ofta så flottiga (men det beror väl på vart man köper dom också). Visst är det härligt med fredag, även fast man är ledig så är det speciellt med helger :D Hoppas du får det mysigt och trevligt! Kram

2009-06-12 @ 16:04:01
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0