Sunday evening

Go kväll alla . . .
Idag har vi haft en såndär "inte vara hemma" knappt nåt ;) Vi har varit till stan och pantat flaskor & så har vi varit till ikea & handlat massa gröna växter till fönstrena här hemma! Har även varit till bror och hämtat en garderob som vi fick, så nu väntar jag bara på älskling som ska komma hem med lite fler hyllor så kan jag börja sätta in alla handdukar och påslakan dit in. Vi har haft dom tidigare i tvättrum&duschrum i ett jätte pyttelitet skåp & den åker bort nu. Ska bli skönt med lite mer space därinne. Sen väntar det städning & massa klädtvättning för tvättkorgen bokstavligt talat svämmar över. Har tvättat nu varje dag i några dagar & det tar liksom aldrig slut. Nog för att det varit massa baby grejs som ska tvättas innan det används men hujja va jobbigt det är.

Va mer kan jag tillägga? Jo jag håller på att bli tokig av alla mygg, man blir ju attackerad så fort man öppnar dörren & går ut :( Inte trevligt alls. Vill inte ha hundarna i hundgården heller då dom blir uppätna.

Ska läsa lite bloggar fort innan jag måste fortsätta med mitt här hemma! :)


Lite växter till sovrummet . .


I hallen på övervåningen, blev lite mörk bild


I matrummet, även här fattas det lite lister ;)

 


Älskling ville ha en kaktus så han får bestämma vart den ska stå . .


Kommentarer
Postat av: Josse

Aha på det viset :) Har ni funderat på något namn ännu? :)

2009-06-14 @ 23:46:38
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0