Solning & korvsoppa

Tänkte nästan skriva god morgon här men det är ju verkligen inte morgon nåmer så vi säger god dag i stället! :)
Idag har vi varit till stan på lite viktiga ärenden, passade även på att åka och sola lite. Något som var sådär halv skönt eftersom jag fick ruggit ont i ryggen och det var riktigt smärtsamt att flytta på mig och lyfta benen osv. Väl hemma så bestämde jag mig för att göra korvsoppa som vi inte ätit på länge, jätte gott blev det! Har även planterat växterna som jag hämtade från min bror. Hann göra det just innan det började regna, snacka om bra tajming ;=)

Imorgon har vi tid till mvc igen & klockan tre ska vi på föräldra träffen igen. Denna gång ska det diskuteras om amning, ska bli intressant!  Va mer, sitter och väntar på att mina klänningar från ellos ska komma, den blev försenad till 10 juni så lär ju ta ännu ett tag till bara dom inte blir mer försenade för då tror jag nog att jag av ren ilska avbokar dom. Har tittat runt lite på ginatricots hemsida också, där finns några randiga godbitar sm jag gärna skulle vilja ha. Har fått nå fnatt på randigt, och färg glatt randigt ;=) Är så less på dystra mörka kläder även om jag trivs i det också.

Slut pladdrat för nu, ska öppna ett ballerina paket & ringa Hanna gumman!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0