Raderade inlägg

Skrev imorse ett inlägg som försvann, blev raderat när jag publicerade den så jag blev lite less och orkade inte börja skriva nå nytt. Men vi gör väl ett nytt försök nu i stället! ;)

Gårdagen var trevlig, det kokades kaffe i många omgångar & fikades tårta i nästan lika många. Idag hade vi sol på morgonen men sen kom dom där usla molnen som förstörde allt. Idag har jag i alla fall klippt lite gräs men J tog över ganska fort. Medans han tog resten så vattnade jag alla växter ute & gav dom växtnäring så nu ska dom allt börja blomma :) samt försökte riva bort lite ogräs o så . . . Har tvättat smutstvätt & kan tala om för er att högen börjar allt minska nu. På tiden kan man säga! Vi var även en sväng till mina föräldrar och drack en kopp kaffe och så har jag spelat det nya sims 3 spelet i några timmar. Det roligaste är väl ändå att få bygga hus & inreda allt helt själv efter sitt eget tycke och smak. Måväl klockan börjar närma sig nio nu och idag tänkte jag duscha både Bonus & Daisy . . något som inte är så populärt hos fröken fräken ;)

Ni få ha en så bra onsdagskväll & jag får återkomma imorgon med lite roligare inlägg . .

God natt, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Josse

Skoj kalas är alltid roligt :D Tänk vad kul när vi får ha barnkalas snart!



Joo den där banankakan är faktiskt riktigt smaskig och lätt att göra också!



Ååh jag längtar så efter ett eget hus också, verkar helmysigt men såklart mer jobb än med lägenhet. Min vovve gillar inte heller att duscha, jag nämner bara ordet bada så ligger han under sängen haha.

2009-06-17 @ 21:58:29
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0