Ojj ojj

Goood morgon goo morgoon!
Man har ju som lust att sjunga ut orden en sån fin morgon som det är. Jag blir så glad av detta väder, gör bra för själen! Dagens planer är att äta frukost ( dricker mitt morgon kaffe just nu ) sen ska jag smörja mig med solkräm, sätta på mig nå bekväma kläder & gå ut och gå en runda med vovvarna. Sen ska jag ligga och sola lite på gården tänkte jag. Ska även åka en sväng till mina föräldrar lite senare. Dagens lunch middag får bli en kall pastasallad med bacon, enkelt, gott & svalkande en varm sommar dag som denna. Vem orkar stå vid spisen & göra nå mastigt? :)

Igår satt jag ute nästan hela dagen och på kvällen städade jag övervvåningen vilket var svettigt värre.
Blir väldigt ont om inlägg såna här dagar men det förstår ni ju säkert. Man ska njuta medans man kan, sitta vid datorn kan man göra regninga dagar! ;) Önskar mg en lite laptop att ta med mig överallt så skulle det bli lite mer bloggning . . .

Nåväl ska gå & äta frukost nu och överlämna datorn åt älskling som ska jobba lite o sen går jag ut . . .

Önskar er alla en fab dag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0