Nya krafter

Ibland har man dagar då allt bara är fel och ingentings känns bra och man mår dåligt! Men man måste få känna så ibland också, allt kan inte vara solsken alltid. Mitt humör blev dock bättre under dagen som tur var. Idag har vi riktig solsken ute och nu sitter jag och ber att det håller i sig! :) Enligt väder gubben så skulle vi inte ha alltför bra väder dom kommande dagarna men tydligen så hade han fel! Tur är väl det?

Idag har jag pysslat lite utomhus med blommorna och buskarna samt suttit och njutit av solen. Lite senare ska jag iväg och fika med en vän och efter det åker jag nog en sväng till solarnas Ö . . Har bestämt mig nu att jag ska gå dit några gånger så jag får nån grundfärg överhuvudtaget men jag solar försiktigt med en handduk över magen så lillen inte blir bländad! Kanske även springer förbi hos frissan och frågar vad det skulle kosta att slinga mitt hår. Vill ha blonda & guld slingor i massor men även ha kvar lite av det mörka.  

I veckan har vi sista träffen på föräldra gruppen, herre gud va tiden har gått fort och på torsdag ska jag iväg och ta prover igen. Känns som att jag givit mer blod under graviditeten än under hela mitt liv ;) Nåväl det är ju viktigt att dom kollar att allt är som det skall vara. I veckan kommer även dom efterlängtade skattepengarna :) Jag är gladare än gladast! Nästa vecka på tisdag fyller jag år & på fredag är det midsommarafton. Till min födelsedag tänkte jag bara baka en gräddtårta med färska jordgubbar, tänkte ju först även göra en smörgåstårta men jag har bestämt mig att jag orkar inte det. Får bli enkelt och simpelt i år. Kanske bakar nå små bakelser eller nåt, vi får se.

Hoppas ni haft en underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad bra att det blev bättre! Ibland mår man ju bara sämre, gravid eller ej och det slår lite extra hårt som gravid med alla hormoner ;) Men man behöver lite motgångar för att vara på topp sen! Visst blir man glad när vädret är bättre, jag brukar bli så trött och tung i huvudet när det är regn!



KRAM!

2009-06-08 @ 15:49:15
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0