Midsommardagskväll

Hejsan hoppsan! :)
Idag har då dagen gått i lugnets tecken. Vi var en sväng till mina föräldrar på en kopp kaffe och så vart vi in till stan på ica & handlade lite gott & så har vi även vart och hyrt film som vi redan har kollat färdigt. Så vi har mest bara legat på soffan  & ätit godis förutom när vi varit ut med vovvarna såklart. Snart är även denna dag slut . . .
Tror nog jag ska gå ner och ta lite kvällsfika, får bli lite sallad från gårdagens middag, är så mätt av allt ätande idag så det räcker med det! Ska även blanda lite iste som är svalkande gott om sommaren.
Efter det ska jag fortsätta mitt slappande på soffan med älskling och lite film . . .

Kram / Carita



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0