Helt slut

Att vara gravid tar på krafterna mer än man vill erkänna ibland. Man känner att man inte har samma ork just nu som man vanligtvis skulle ha. Är i alla fall helt slut efter dagens bestyr! Men imorgon är det en nya dag och då ska jag bland annat åka och ta prover på sjukan som är mindre kul men efter det åker jag till gallerian & tittar ifall jag hittar något fint som är mycket kul ! :) Två byxor till bebisen står på listan som jag måste hitta. Efter handladet så ska jag städa här hemma, ser ut att behövas igen! Visar allt jag köpte nån annan dag för det mesta har jag slängt i tvätt maskinen redan så ni får helt enkelt vänta lite grann ;)

Nu är det sängen som gäller för mig, tror inte det tar alltför länge innan mina ögon slocknar ;)

God natt & sov så gott . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0