Hejsan ny vecka

Ny vecka igen och ibland måste man tänka efter vilken dag det är eftersom dagarna bara flyter ihop just under sommaren. Inatt har det varit härligt K A L L T & svalt i sovrummet så man har fått sova ordentligt. Idag lyser solen med sin frånvaro och det är lite svalare men nog försöker den titta fram där bland molnen lite då och då ändå. Blir ju lite rädd nu när jag gick och sa att det gärna får regna lite grann emellanåt att solen har övergivit oss helt ;) haha

Nåväl blir inte att åka till stranden idag utan är hund/hästvakt i stället hela dagen. Imorgon har vi tid på MVC igen och det ska bli så kul och se hur bebisen har vuxit. Ska samtidigt fråga hur han ligger i magen, har ju som försökt känna mig fram men det är svårt. Men nog brukar jag känna vad jag tror antingen vara foten eller armen som buffar till ofta. Han är helt vild i magen nu & det är rörelser nästan dagarna långa hela tiden! :) Fick även känna på första sparken i revbenet igår & det kändes väl sådär lite konstigt, inte direkt ont för det var ingen kraftig spark men det lär väl komma det också snart! ;) Idag är det exakt 8 veckor kvar till BF och jag börjar bli lite otålig med att få klart allting. Inte för att det kommer att ta länge för mig att fixa klart allt men ändå . . vill inte göra allt i sista minuten heller. Sitter oroar mig nu att vi inte har nog med kläder för första tiden, även om vi har MASSOR med kläder & alla säger att det inte behövs så mkt när dom växer ur det snabbt. Men jag är en första gångsmamma så klart man oroar sig lite.

"Don´t worry, be happy så ordanr sig allt" . . får påminna mig själv om det ibland! :)
Trevlig måndag och ny vecka önskar jag er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0