Goddagens tisdagens

Hej hej . .
Hur har ni haft det denna soliga tisdag? För mig har den gått otroligt snabbt och har inte gjort så mkt märkvärdigt heller. Vi åkte in till stan och gjorde bort lite grejer som att hämta ut gratismat åt vovvarna, ett startpacket från Pampers och avmasking åt hundarna och katten. Det var menat att vi skulle klippa gräset idag men älsklingen blev tvungen att jobba.

Imorgon har vi sista gången på föräldra träffen och jag kommer att få gå på den själv då J ska jobba. Ska även försöka hinna klippa lite av gräset imorgon ( tar nog lilla delen ;) ) & så ska jag iväg till mina föräldrar & tvätta lite mattor. Har även planerat att fixa till / städa tvättrummet nu ihelgen och ordna upp den nu innan lillan kommer. Kommer att ha våran byta blöja station därinne ;) . Ska höra även när vi får bebis sängen för vill ju så gärna på börja fixa lite smått med baby hörnan också. Bädda lite sådär provisoriskt, hänga upp sänghimmeln som ska köpas i veckan o så . . .
Åhh det ska bli så kul att börja "boa" som det tydligen heter :)

Detta var det vi fick i pampers startpaketet som var gratis den också!







• Newborn blöjor från pampers
• Tvättservettter från pampers
• 1 haklapp
• 1 Napp
• Sånadär bröstskydd
• Dvd om babyn i magen
• En såndär knapp som man kan sy så man kan ha sina vanliga byxor lite längre. Kom dock lite väl försent i mitt fall ;)
• Och så kom det lite tidningar & broshyrer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0