God morgon säger vi

Bara jag ensammen med vovvarna & bebisen i magen. Älskling har åkt och jobbat & kissekatten är ute på vift, har varit det sen igår kväll. Men så är det väl nu så här i sommartider! :=) Tänkte jag skulle promenera hem till mina föräldrar en sväng med gamlingen om jag orkar. Det var lovat regn & 7 grader "kallt" för idag men här lyser solen på och det är minsann inga ynka 7 grader inte, men det kan ju ändras rätt så fort så kanske inte ska säga för mkt nu!


 


Jag är totalt omringad av vovvar. Daisy sitter på databordet, Bonus i andra data stolen och Didi tvättar sig! :=)

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej, jo det bästa är ju att lära känna andra och så på föräldraträffarna. Är ni många i er grupp?



Vilka söta vovvar, jag och min fyrbente vän ska ta oss en promenad nu! Inte är det då 7 grader och regn, här strålar solen också härligt:D Ha en bra dag! Kram

2009-06-02 @ 10:00:06
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0