God morgon ny vecka!

Igår efter planterandet av buskarna så avslutade vi kvällen med kina mat från leilani & film. Ett bra avslut på toppen helg! :) Nu är det ny vecka igen & inte bara det utan även ny månad 1 juni och även en ny baby vecka för oss :) Vi går in i vecka 28+0 men man säger ju att man är i vecka 29 då. Jag räknar dock exakta dagar för att inte själv bli förvirrad och förvirra er ;=) Fick upp hyllan igår över sängen och nog var den ganska mkt ljusare än sängramen men får se om jag kanske målar den eller betsar den mörkare. Ingen som jag orkar börja med just nu men senare kanske. Ska i alla fall ta en bild sen när jag fått upp grejerna på den så får ni se!
Jag ska nig ta en liten promenad nu på morgonen med vovvarna, sen får dom sitta ute i hundgården ett tag och njuta av vädret.


Trevlig måndag på er alla

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack! Gillar klänningen väldigt mkt också :) Jag har blivit så flickig sen jag blev gravid, haha brukar inte använda så mkt klänningar och kjolar som jag gör nu! Men det är så fint och skönt för magen :)



Ja idag går vi in i en ny gravvecka, skoj! Ha en bra måndag. Kram

2009-06-01 @ 09:49:34
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Trist att det blåste kallt hos er. Här var det riktiga sommarvindar, varma och sköna :) Hoppas på en toppen vecka med bra väder!

2009-06-01 @ 10:12:47
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilken bra blogg du har! Jag bloggar också om graviditet och annat...

2009-06-01 @ 13:07:17
URL: http://lofsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0