God morgon ny vecka!

Tänkte bara lämna ett litet fotspår efter mig innan jag måste åka.
Ska in till stan & handla grejer till tårtan som jag ska göra idag, blir en gräddtårta med färska jordgubbar! Somrigt och enkelt :) Sen måste jag även hitta ett tårtfat med lock att sätta själva tårtan på . . vet att ikea har en av glas men har för mig att den är ganska dyr så den blir det inte denna gång. Ska även kika efter en sopkorg till toaletten, förde den andra i lill toan på övervåningen. Här fick vi sol idag, vilket känns rätt så skönt då vi haft kvavt väder hela helgen med moln & regn.
Nåväl ska kila ut med vovvarna sen ska jag faktsikt åka!

Hörs lite senare . . . Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0