Fot massage någon?

Kan man bli mer slut i fötterna än jag är just nu, känns som att jag sprungit i flera dagar i sträck . . vad är detta? Tror dom börjat svullna lite grann nu. Ska ialf ta mig ett fotbad, både ett kallt som kyler ner dom lite och sen ett härligt varmt. Ska pedikyrera mina tånaglar och manikyrera mina fingernaglar och så ska jag se " ett päron till fars i las vegas" en härlig och avslappnande fredagskväll. Exakt det jag behöver just nu!

Vart hem tidigare idag, lagade mat & städade övervåningen . . slängde våra täcken i tvättmaskinen också.
Ihelg kanske vi får spjälsängen . . då ska jag bädda den lite provisoriskt & hänga upp den nyinköpta sänghimmeln. :) Så länge den inte behövs målas för då tar det ett tag innan jag kan göra allt detta! Nåväl har inte så mkt mer intressant att tillägga just idag, återkommer imorgon med nya krafter och förhoppningsvis inga öma fötter! ;)

Ni får alla ha en trevlig fredags kväll!


P.S Är det någon annan som lagt märke till att myggen plötsligt börjat göra invasion i vårat land? D.S ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Mygg? Jodå dom har man hunnit träffa på redan ;)



Härlig fredagskväll, efter vi hade tränat åt vi tacogratäng och sen smågodis till talang. Mums vad gott det var!

2009-06-12 @ 22:02:05
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Ja usch dessa satans mygg! Dom är lika tokiga på mig varje år, och jag blir lika galen varje gång ;) Dom borde inte få finnas!

2009-06-12 @ 22:15:46
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0