Fint hos Ginatricot

Skulle visa lite fint som jag hittade på Ginatricot när jag vart en sväng dit idag men förstår ju mig inte på hur man ska få koden hit osv så då skiter vi i det! ;) Hittade ialf en fin fin tunika/blus som jag först på webshopen tyckte inte alls var fin men i verkligheten var den det & blir nog ännu snyggare med ett skärp i midjan. Den fanns i riktigt somriga härliga färger också! Hittade ju naturligtvis massa annat som jag kunde ha köpt bums om jag haft råd men får nog ta och fundera vilka jag vill ha lite extra mkt för allt kan jag ju bara inte köpa . . .  Tycker ginatricot är en riktigt bra affär med mkt tunikor i just den modellen så även jag som gravid kan använda utan att det ser helt tokigt ut. Det gillar jag skarpt! :)

Det var väl bara den lilla grejen jag ville skriva lite fort, ska fortsötta läsa lite bloggar innan J intar datorn & börjar sin pokerturnering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0