Fina torsdag

Hejsan i huset!
Har ni sovit gott? Det har jag gjort förutom dom obligatoriska toa besöken ;) Idag ska vi på Mvc och kontrollerara mina värden och kolla hur bebisen växer & lyssna på hjärtljudet! ♥ Klockan tre ska vi på föräldra träffen och lyssna/prata om amning, något som inte är så himla enkelt har jag lärt mig. Vissa gör ju rätt på en gång såklart medans andra behöver lite träning. Idag har vi strålande sol men blåsigt utav sjutton, men man får vara glad för det lilla man får, eller hur? :=)
Nåväl jag ska nog börja göra mig iordning så jag inte är i sista minuten . . .

Hoppas ni får en riktigt nice torsdag!


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag sov sådär inatt, blivit lite förkyld så det störde mig. Men faktiskt tror jag inte jag varit upp på toa ens? Tror jag börjar göra dom där besöken i sömnen nu haha.



Hoppas det gått bra på mvc, vill ha uppdatering :) Kram

2009-06-04 @ 15:53:27
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0