Dagens mage & MVC besök!

 
 
♥ Magen i vecka 32+1 ♥


Dagens besök på MVC gick jätte bra som det faktsikt gått hittills. Mitt järvvärde hade stigit upp ganska rejält så det kändes skönt att höra, slipper jag knappra i mig 2 järntabletter om dagen som gör att magen blir upp & ner. Bebisens hjärtljud lät mkt bra och var som dom ska vara när det är en liten gosse i magen tydligen :)

SF måttet: 32cm just över normalkurvan.
Hjärtljudet: kring 130 ♥
Min vikt: 64kg - har gått upp sammanlagt 10kg sen inskrivningen.
Järnvärdet låg på 118 så det var mkt bättre än förra gången.
Sockret låg på 4, ? nånting. Också helt bra!


Kommentarer
Postat av: Josse

Härligt att allt var bra med dig och bebis :) Har ni funderat på namn förresten? Fast de kanske är hemliga ännu, vi har ett flick och ett pojknamn klara men tänkte inte avslöja de förrän bebbe är född ;)



Åååh ja tänk att vi snart har våra bebisar här, jag fattar det inte riktigt.. att jag snart ska bli mamma... ta hand om en bebis på heltid. Men vad jag ser fram emot det :)



Fin tröja, vart har du köpt den? Gillar din stil, precis i min smak mycket tunikor och tights. Snyggt då jag inte tycker så värst mkt om "riktiga" mammakläder.

2009-06-30 @ 20:22:47
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0