TGIF

Gooo morgon goo morron!
Inatt har jag sovit bra, med fläkten igång så blir det inte såå hima varmt heller. Men är lite öm på högersida av magen & har varit det nu ett tag, alltså längre ner på magen, måntro om det är något att oroa sig över? Ska ta upp det på nästa gång jag har tid hos BM.
 
Idag är det en lite extra härlig fredag för idag kommer min älskling hem över helgen :) efter 1 veckas arbete på annan ort! Ska bli sååå härligt! :) Hade även planerat att åka till kalix på en fika men hinner inte idag tyväär har lite grejer jag måste fixa, hade varit riktigt kul. Men förhoppningsvis kommer jag iväg nästa vecka istället! :)
Bland alla mina grejer jag ska fixa idag står det bl a att jag måste hitta amningsbh & helst idag, kan väl säga milt såhär att det har börjat läcka ganska mkt, så nu fick ni lite extra onödig information men det bjuder jag på ;) haha
Nu ska jag ta och sätta på mig lite kläder och börja fixa . . Hörs lite senare!

Hoppas ni får en toppen fredag!


Kommentarer
Postat av: Josse

Godmorgon! Okej, det är ingen fara du får jättegärna komma någon dag nästa vecka istället :) Måndag till veckan är lite uppbokad men annars är det bara komma bara komma vilken dag som helst i stort sett :) Men vi får höras till veckan! Härligt att sambon kommer hem till dig i helgen. Ha en bra dag, kramar

2009-07-17 @ 10:19:46
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0