Spontan besök på tivoli

När jag satt ute och solade imorse så ringde min syster mig och frågade om jag ville hänga med på tivolit som är i torneå. Lät som en bra ide även om det var lite trist att jag inte kunde åka nå karusell. Sagt och gjort så åkte vi dit en sväng men först sprang jag in på Tiimari men hittade ej det jag sökte så jag ska kolla på nätet i stället! :)
Medans hon åkte karusellerna så satt jag mest bara och drack vatten. Det var så varmt ute men ibland fläktade kraftiga vindar till så skönt. Köpte även en glass, minttu smak så är så gott. Fanns mjukglass men den vågade jag inte äta eftersom man vet inte hur ofta dom tvättar dom där maskinerna. Nåväl efter dagens promenerande  så är jag minst sagt slut i fötterna och min snälla syster har lovat massera mina öma fötter ikväll! :) Har faktiskt aldrig varit ett större fan av fotmassage men nu under graviditeten är den guldvärd! :)
Ikväll ska vi se film och äta mango glass och bara softa . . en härlig avslut på en härlig lördag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0