Speldosa

Åkte in till stan idag & tur var väl det för jag fyndade lite grann. På Jala hittade jag en speldosa & en bomulls filt som båda var på rea. På barnens hus hittade jag två nappar ( från 0-6mån ) & en nappflaska som även dom var på rea! :) Sprang fort in på ikea också o köpte ett påslakanset och efter det så var jag totalt slut i fötterna. Puh hungrig hann man också bli. Bild kommer på grejerna så fort jag orkar fota dom.

Hittade även lite olika mobiler till sängen & vagnen så nu tror jag minsann att jag vet vilken det blir, så länge älskling också godkänner dom! :)
Har spelat lite speldosan o lagt den på magen . . nog får jag allt lite sparkar tillbaka, tror han gillar musiken! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Det var rätt mkt folk på ikea och så är det så stort så det är inte så lätt att se folk man känner där! Men det var synd att vi inte var på samma ställe samtidigt så vi hade fått hejjat :D



De där t-shirtarna jag köpte är egentligen bara två stycken "vanliga" från interport. Det var 2 st för 200 kr, v-ringade i halsen och stretchig kvalité. Men de var väldigt sköna, hyffsat fina och lätta att dra upp.. därför tycker jag de är amningsvänliga :) Har inte köpt några riktiga amningslinnen eller så, däremot amningsbh.



Kram!

2009-07-05 @ 11:06:37
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0