Söndag morgon

God morgon alla! Har ni sovit gott? Själv har jag sovit helt bra förutom att jag fått springa på toa ovanligt många gånger inatt. Kollade i almanackan imorse & märkte att det är bara 6 veckor kvar, tänk 6 veckor det är ju alldeles snart! :) Frågade älskling i telefonen om han börjar bli nervös men det är han tydligen inte alls, känns skönt att höra. Är inte heller nervös utan tycker mer att det ska bli spännande att hålla han i famnen för första gången och se hur han ser ut. Vems näsa han har fått, vems fötter osv . . . ♥

Dagens planer är att inte ha nå planer alls. Ska ta dagen lite som den kommer tänkte jag. Huset skulle behöva en städdag där även fönstrena skulle behövas putsat utifrån men det tar jag nog nån dag i veckan i stället! Ska vänta på att min "städ inspiration" ska komma, för den är borta för tillfället ;)

Önskar er en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej :) Vi åt kladdkakan som var kvar igårkväll, jordgubbar och vaniljglass..mmmh somrigt och gott!



Jaa det är bara skriva när du har tid att komma, det är bara måndag jag är lite upptagen med diverse möten och så men annars är jag rätt free hela veckan! :)



Vad händer idag? :) Kram

2009-07-12 @ 10:45:08
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Hittade du några fina gardiner? :) Och fick du god lunch hos föräldrarna? Vi har nyss ätit tacos det är alltid gott det :D Kram

2009-07-12 @ 18:34:45
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0