Regniga söndag

Happ, idag har vi moln & regn men fortfarande rätt så varmt så det tackar vi för. Jag som hann vattna alla blommor igårkväll & så regnar det nu . . helt ondöigt konkande på den tunga vattenkannan fram och tillbaka! ;)  Satt och funderade på att ha en bakdag nångång nästa vecka, måst ju ha nåt i frysen att bjuda till alla som hälsar på när bebben kommit. Tänkte först vara lite lat och köpa färdigt men kom på att det är rätt så kul att baka så varflör inte? Kan ju inte lova med 100% säkerhet att det finns kvar nåt om 4 veckor men önska får man ju ;) näe skoja bara!
Dagens planer är faktiskt jag vet inte, tar nog dagen som den kommer. Får se vad jag hittar på, brukar ju vara rätt så bra på att sysselsätta mig själv! Ska ialf en sväng till mina föräldrar lite senare.

En positiv nyhet är att jag får min första föräldraledighetspeng på måndag! :) Nu i sommartider så tar det ju längre för dom att utreda & kolla upp allt så det var lite osäkert på hur länge det skulle ta. Men nu är det fixat & klart, känns så skönt att kunna bidra lite själv också!

Hoppas ni får en bra start på eran söndag, trots eventuell regn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0