Nöta bort tid

Ihelg blir det inte mkt  " sitta vid datorn & blogga " eftersom min sambo är hemma över helgen. Ni förstår ju säkert att man inte vill nöta bort tiden vid en dator då! :)
Idag har vi ialf varit till stan en sväng & köpt bets o lack till skötbordet och sängen. Tänkte att jag skulle ge mig på projektet imorgon. Är beredd på att den luktar riktigt starkt så ska måla den utomhus och med mask på . . funkar inte det så överlåter jag målandet till min älskling. Nåväl har inte så mkt mer att rapportera  mer än att jag fick konstigt ont i magen tidigare, lite som mensvärk men ändå väldigt annorlunda . . Måntro om det är så det kommer att kännas sen, fast mycket värre förstås?

Önskar er alla en toppenhärligt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0