No höst favvisar

Blir inge höst favoriter idag, orkar helt enkelt inte! Tyvärr
Städade lite i huset imorse, byte sängkläder o såå. Har vart och promenerat med vovvarna nu några svängar & inte blev det nå powernap som planerat ;)
Hälsade på hos mina föräldrar i stället i några tim & sen kom jag hem o åt & åkte en sväng till stan o köpte helgs godis! Usch känner mig så tråkig just nu men tangentbordet krånglar utav sjutton så inge kul att skriva . . .
Tror även att min livmoder börjar träna upp till förlossning, fick ont i magen när jag var ute & gick eller så var det foglossning? Vilket som så var det nåt helt nytt.

Nu ska jag gå ner & läsa lite skvaller blaska!
Vi hörs mer imorgon, god natt & sov gott!


Kommentarer
Postat av: Josse

Jaa det är klart förra sommaren var verkligen inget att hurra för så vi borde få en varm och härlig sommar iår istället!



Jo vi ska shoppa lite grejer till bebben som handdukar, lakan, skötbordsunderlägg och sånt på ikea.. sen kanske vi far förbi gallerian i torneå för där har vi aldrig varit! Handla på ica maxi ska vi också och en sväng på barnens hus, djurmagaziner, öb.. ja det blir nog en hel dag i haparanda imorgon ;) Vad ska du göra i helgen?



Kram!

2009-07-03 @ 20:24:56
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Sofia 19 & Gravid =)

Hejsan! trevligt att du tittar in hos mig ibland =) Jag har en fråga som jag tänkte du kanske kunde svara på.. I slutet av varje inlägg står det "Carita" i din blogg, i någon annans står det ngt annat.. men hur gör man för att får det så? T.ex. om det skulle stå "Sofia" efter mina inlägg =)

2009-07-08 @ 16:20:23
URL: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0