Mvc besök

Besöket hos barnmorskan gick bra. Hade en annan bm då min vanliga är på semester.
Hon tog inte mitt hb denna gång av den enkla anledningen att jag tydligen inte behövde det idag då mitt järnvärde börjat gå upp.  Min vikt ligger på stadiga 67kg & mer lär det väl bli ;) Bebisens hjärtljud låg på 134-140 ♥ & SF måttet 33cm om jag inte tog det fel. Han ligger fortfarande ganska högt uppe & i samma ställning som förra gången! :)

Efter besöket där åkte jag och snabbhandlade lite ting som jag behövde & så säger maskinen "medges ej" pinsamt värre sprang jag snabbt o kollade kontot & det fattades ca 30 öre från själva beloppet. nåväl hade ju pengar i börsen också så det ordnade sig till slut! Efter det åkte jag till mina föräldrar och satt där ett tag o åt glass o kollade tv. Väl hemma har jag gjort det gamla vanliga. Ska ta min andra dusvh för idag . . jaa det kan bli lite extra varmt med en bebis mage! ;) Ni får ha en så bra tisdagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0