Kul att ni hittat hit! :)

God morgon goo morron!
Sitter & här vid datorn och dricker mitt morgon kaffe & får en chock när jag läser Josefins blogg. Hon har åkt in till Sunderby & ska förhoppningsvis snart ha sin bebis! Det är såå spännande, blir så glad för hennes skull! :)
Märkte även igår att många nya ansikten hittat hit till min lilla sida, välkommen ska ni vara. Tycker det är så kul! :)
Nu ska jag ta & äta lite frukost o sen ska jag börja pyssla här hemma!

Hoppas ni får en toppen torsdag, så hörs vi mer sen.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag hade först BF den 29 september men fick tyvärr flyttat det till den 15 oktober enligt Ultraljudet. Jag tror också själv att våran baby kommer att komma lite tidigare, När jag väntade gossen så kom han 1 vecka för tidigt. Vet ni om det är en pojke eller flicka ni väntar??? /tessan

2009-07-30 @ 10:46:29
URL: http://dreams--and--reality.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0