Höstvindar

God morgon ni andra morgon pigga & inte fullt så morgon pigga! ;)
Jag har sovit så dåligt inatt trots att det varit underbart svalt i sovrummet, nästintill kallt. Har vaknat flera flera ggr, gått på toa, ändrat ställning i sängen som förövrigt gör skitont, haft ont mellam benen ( ja ni hörde rätt ) antar att det är normalt just nu. Låg redan vaken när J´s väckarklocka började ringa. Tror nog att det blir en liten powernap lite senare, annars kommer jag vara helt död på kvällen!

Idag är det minsann inte varmt så jag tror väder gudarna hade rätt denna gång. Det blåser höstliga vindar ute & nu sitter jag här och hade önskat mig spöregn i stället för då hade det minsann varit lite varmare. Men man kan inte alltid få allt eller hur? Nåväl till höstliga dagen i ära så ska jag visa er lite av mina favoriter från höstmodet lite senare idag! :)
Vi får hålla tummarna på att sommarvärmen återvänder för annars tar jag mitt pick & pack o drar utomlands ;)
Drömma får man ju!


Önskar er en toppen & inte en alltför kall fredag!





Kommentarer
Postat av: Josse

Visst är det kallt idag, vilka kyliga vindar alltså... brrrr! nästan så jag ville ha mössan på mig haha! Vädergudarna tycker vi här i norr blivit nog bortskämda med sommarvärme nu ;)



Imorgon ska jag och sambon till haparanda, ska på ikea blandannat :D Kram

2009-07-03 @ 09:31:26
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0