Hejsan måndag & ny vecka

Godmorgon alla . .
Eller ska väl kanske säga goddag snart? Hursomhelst har jag sovit läänge idag, gick upp först klockan kvart över tio & jo det är ganska länge för mig! :) Skönt var det ialf och hade nog gärna sovit lite till om det inte vore att det började bli en aning för varmt i sovrummet. Dagens planer då, hade tänkt åka till stan och handla men tar nog det imorgon när jag ändå ska in till stan. Har nämligen tid på mvc för rutinkontroll och denna gång har jag fakstikt lite frågor att ställa. Mina besök brukar annars gå jätte fort eftersom jag typ aldrig har nå frågor men nu har jag minsann det! Har en annan BM igen då min ordinarie & den andra som jag var hos förra gången är på semester. Hoppas hon är trevlig & bra.

Bebisen var helvild i magen igårkväll, fick känna på både den ena & andra sparken & nu imorse hade han rumpan just under mitt revben vilket gjorde det lite svårt för mig att sitta upp :=) haha  Idag är det 1 månad kvar, 4 veckor eller om man vill räkna dagar som är 27 dagar. My god inte alls länge kvar & jag hoppas så innerligt att jag slipper gå över tiden men som sagt han kommer när han själv bestämt att nu är det dags att titta dagens ljus! ♥ :)
Ska nog ta & börja dagen här ordentligt nu så ni får ha en toppen måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0